Jump to content

lazbakkal49

Member
  • Posts

    196
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by lazbakkal49

  1. sa canlar gerçekten zoruma gitmeye başladı bu nedir kod banı yaw bir türlü anlam veremiyorum. oyun oynayan ben 1 kazandıysam 3 kaybeden ben bu benim hakkım değil mi neden wage yapınca hmen kod banı atıyorsunuz bu konuyu daha bir kaç hafta önce konuşmuştuk. düzeltildiğin söylediniz . yine aynı hemde doğum günim de . biz burayı aile bildik kaç yıldır burdayım . yaksııyormus size bu görende 2 kurusu esirgiyor sanacak dünyaları dağıtıyorsunuz eyw kazancımız ne olursa veriyorsunuz. lakin bu nedir yaaa bu bonuslar bizim hakkımız değil mi zoruma gidiyor. lütfen yapmayın artık .
  2. 452.721.691.995 lazbakkal49
  3. sport:491451840
  4. lazbakkal49
  5. I think Plinko or Hilo would be better.
  6. Losing is the other half of winning. We need to know our limits and not be overly ambitious. let's be patient, The day you win will surely come. Because this is a stake. gl all
  7. lazbakkal49 işiniz gücünüz ras gitsin güzel insanlar.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy Terms of Use