vague Posted 19 hours ago #176 Posted 19 hours ago Nice to see people applying for the post. I wish I were a Portuguese. Good luck everyone peejay 1
Raddalmakool Posted 18 hours ago #177 Posted 18 hours ago I can speak multiple languages please peejay 1
ravon Posted 18 hours ago #178 Posted 18 hours ago boa sorte pra rapaziada se candidatando, turno da noite precisa de uns guerreiros mesmo kkkk peejay 1
tetifunds Posted 14 hours ago #182 Posted 14 hours ago I don't need to drop applications, just hire me sir
2xGatti Posted 3 hours ago #185 Posted 3 hours ago On 11/18/2024 at 2:14 PM, buffetin said: 1.buffetin 2 .3-9 hours 3.monitor convenrsations in real time to ensure they follow the platform's guidelines and rules. Act quickly to stop or remove messages that are inappropriate, offensive, or violate chat policies. provider to participe suants, clarifying doubts and offering guidance on the appropriate use of chat. And more importantly, to help the portuguese-speaking community grow even further and stay united by maintaining a healthy and welcoming environment for new users. 4.Well, I've always wanted to be a moderator. I believe I have the exact profile for this position. I'm someone who enjoys following rules, and I also appreciate when rules are adhered to. Responsibility is one of the pillars of my life, just as justice is, and I always strive to walk the right path. 5.Yes long time ago but i got muted (rain farm sorrry) 6. yes im CS on other cassino, and spend a lot of time on the internet since my 11's and i'm 22 so i know a lot about the internet world and how people normally act on internet. 7. Yes, i am. On 11/18/2024 at 1:53 PM, jadergf1 said: 🆔 JaderGF1 1️⃣ Qual é o nome de usuário do Stake Hour? JaderGF1 2️⃣ Quanto tempo em média você gasta no chat todos os dias? 5-10hs 3️⃣ Você pode explicar brevemente qual é o trabalho de um moderador? Como o nome já diz, a função é moderar o chat, mantendo as conversas de forma respeitosas e sempre tentando manter a paz e sanar duvidas dos players, devendo ser um exemplo a ser seguido ! 4️⃣ Por que você quer se tornar um moderador neste chat? Eu acredito que tenho o dicernimento e "felling" para manter a ordem, além do mais, tenho muitas sugestões que podem melhorar o "fluxo de mensagens repetitivas do chat, do tipo "Mensal vem qdo", "qdo é o pré?" que particularmente poluem demais o chat, indicaria um Mural de informações que estaria localizado acima do chat com essas informações que mais são motivos de spam no chat. 5️⃣ Você já foi advertido, silenciado ou banido? Sim, fui silenciado mais de uma vez, assumo meu erro em algumas vezes, devido a estar alterado psicológicamente com os bloqueios de drops e rains, além de ser mutado uma vez por defender minha mãe no chat e teve um mute que eu levei por passive que nem no chat eu estava rsss mas foi 30min e nem percebi... 6️⃣ Você já foi moderador em alguma outra plataforma? Sim, era moderador no jogo "Gladiatus" que é um jogo de Browser, função era procurar mult-contas, transações invalias prevalecendo um favorecido, valores exagerados de itens nos mercados e mantendo o respeito qto as diferenças de classes sociais e combatendo racismo, difamação e fake nes 7️⃣ Você está preparado para trabalhar à noite? Sim, definitivamente, trabalhei 17 anos com monitoramento de caminhões via satétlie, acredito que consigo dar conta do chat para manter tudo na linha... Agradeço a oportunidade e boa sorte a todos os candidatos !
frankiurarium Posted 1 hour ago #187 Posted 1 hour ago It’s about time you guys got someone for that timezone, the chat turns into a circus when no mods are around. Good luck to whoever takes it on.
sylramia5 Posted 1 hour ago #188 Posted 1 hour ago Being contacted through Live Support is actually a smooth way to handle it honestly.
Featured Comment