Jump to content

OZOMONARCH

Noob
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by OZOMONARCH

  1. Je suis joueur, j’aime bien Eddie, je ne suis pas là pour gagner XD
  2. the chance,the seed is not a strategie
  3. Bien essayé, mec
  4. we play and the win is not so far
  5. I agree stake is number one
  6. c'est qu'une histoire de seed.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy Terms of Use