Stake.com sitesini seviyorum ancak dikkatimi çeken hep zaten yüksek kazancı olanlara bahşişler gidiyor. Kazancı düşük olanlarda rainden yararlansa iyi olmaz mı?
hiç bir zaman ne rain aldım ne de çekiliş kazandım .. neyse belki bir gün banada uğrar
hiç bir zaman ne rain aldım ne de çekiliş kazandım .. neyse belki bir gün banada uğrar