4soptimel
rain olayları başladığından beri chatteki gereksiz kişileri elimden geldiğince raporlayak ortamımıza destek olmaya çalıştım. çok fazla kişiyi şikayet edip bildirdim sizleri uğraştırdıysam
hakkınızı helal edin modlarım ama hepsi iyilik içindi :D forumu da abi söyleyince açtım umarım kazanabilirim rain alamadım belki bu şekilde forumdan kazanmayı ümit ediyorum
aldo abi kesene bereket modlar sizinde emegınıze saglık olsun