Jump to content

Featured Comment

Posted (edited)

@pubgmcentral@b4ng @Tristan @SanjaT @AleksandarG

Jeg kan love deg med handa på mitt hjerte at jeg ikke har prøvd å fiske etter rain. Jeg kom tilbake fra Kino med kjæresten, "Mofasa" for å være punktlig. 
Og så at jeg hadde fått en 7 dager mute?...

Helt ærlig så gi meg ban fra å få kode. Men ikke ta fra meg retten til å snakke med de jeg liker å chatte med...
Jeg kan ikke bry meg mindre om de rain dropsa. 3.500$ I wager for å få rain er absurd for meg, eneste grunnen til at jeg har klart det på AK47NOR er ren flaks, har aldri fått dette før. Men om du tror jeg fisker etter dette mer eller mindre enn andre som også skriver samme meldinger som meg så tar du rikelig feil.

Hva kan jeg gjøre for å bevise dette? 

Om du dømmer min intiligens og mener jeg spammer chat med low quality chat for å få rain når jeg var 100% sikker jeg nå er rain banned, fra og med 21:00 ish igår.
Så er jeg skuffet over deg. Trodde liksom vi begynte å få en god tone, og som han Xan sa igår, så lenge jeg holder meg på denne så er alt good. Og jeg har gjort nettop det.

Som sagt, jeg gir blaffen i rain, men det gjør vondt å vite at jeg ikke kan få skrevet med noen av dere gjennom hele julaften.. :/
Bruker masse av tiden min på chatten og har hatt noen fantastiske kvelder. Så lurer på hvorfor du tar det fra meg.

Her kan du tydelig se jeg ble rain banned før jeg ranka opp igår kveld, sist gang varte det i 2-3 dager. Og alle de kodene jeg klarte få på stream idag så regnet jeg ikke med å få noe "rain" langt etter jul. 

English translated:
I can promise you with 10 knifes in my heart I was not fishing for any type of rain. I came back from the theater with my Nr.2, we watched the lame movie "Mofasa" to be precise.
When I came home I was muted for 7 days?

To be honest, I care so little of the rain that you can ban me from getting rain "if you have evidence of what you claim" Rather than take away my ability to talk to some of my friends on Stake. I spend hours upon hours in the chat with tons of people there. The fact that you need to have 3.500$ wagered to get rain is normally out of my reach but i've been lucky the last week. But honestly I couldnt care less. If you think That I am such a greedy person you have really missunderstood me. We have gotten off to a bad start. I have morals, and I know that you also share thoose same morals. But you judge me without even knowing me. And now you mute me on a personal level.

I was rain banned yesterday, somewhat after i withdrew 1100€. Since then I knew based on previous experience and using my brain. That I was gonna be rain banned for a few days again like last time, so I was not even thinking about getting any rain this weekend. I got my own money to depo if I want to play. I even got 110$ to play with now. Why would I need the rain? 

I dont like what you did last mute either. Take my chats WAY out of context. If you open ANY persons "chat" to a public room they will all look out of context. If you have ever watched a streamer pull out a person and read they're logs it makes no sense at all. And this you know very well. You are way above this @pubgmcentral
image.png.64423f6e6b88de4014a4dc8696fd82b2.png
image.png.7cb592051a81de3921bffbd3ba4cfffa.png

Edited by AK0407