Jump to content

Featured Comment

Posted

I got 5k bonus and 36k total no loss 100k winnings and I have purposely lost all the bonus so I can reset the algorithms 

To the rookies you can’t play during bonuses and you can’t play everyday there’s days and sessions sometimes a month all losses pay attention I wagered 10 million over 3 days   January 2 million only play two days I don’t loose I just collect bonuses  February 8 million I got almost 65k in bonuses I gave it back cause I was testing their tactics 

So next week I will do 5 million in 3 days get 30k in bonuses you have to have at least 2000x your bet to be safe u can’t play with short money . Total winnings 176k plus 80k in bonuses 

Posted
On 3/9/2025 at 12:07 PM, SuckMyLuck said:

If You got top monthly, what was your monthly play through or wagered amount and what was your bonus? i had like 1 million n k

Wager $250k you will get $200

Posted
On 12/03/2025 at 04:32, Wefundla said:

J'ai reçu un bonus de 5 000 $ et un total de 36 000 $ sans perte, 100 000 $ de gains et j'ai volontairement perdu tout le bonus pour pouvoir réinitialiser les algorithmes 

Aux débutants, vous ne pouvez pas jouer pendant les bonus et vous ne pouvez pas jouer tous les jours, il y a des jours et des sessions, parfois un mois, toutes les pertes font attention. J'ai misé 10 millions sur 3 jours. Janvier 2 millions, je ne joue que deux jours. Je ne perds pas, je collecte juste les bonus. Février 8 millions, j'ai reçu près de 65 000 en bonus. Je les ai rendus parce que je testais leurs tactiques. 

La semaine prochaine, je gagnerai 5 millions en 3 jours et recevrai 30 000 bonus. Il faut avoir au moins 2 000 fois sa mise pour être sûr. On ne peut pas jouer avec peu d'argent. Gains totaux : 176 000, plus 80 000 bonus. 

Très enrichissant merci d'avoir partager ce message je vais faire plus attention je joue à tous les jours...🍀

Très enrichissant merci d'avoir partager ce message je vais faire plus attention je joue à tous les jours..🍀

Posted
On 3/12/2025 at 4:32 PM, Wefundla said:

I got 5k bonus and 36k total no loss 100k winnings and I have purposely lost all the bonus so I can reset the algorithms 

To the rookies you can’t play during bonuses and you can’t play everyday there’s days and sessions sometimes a month all losses pay attention I wagered 10 million over 3 days   January 2 million only play two days I don’t loose I just collect bonuses  February 8 million I got almost 65k in bonuses I gave it back cause I was testing their tactics 

So next week I will do 5 million in 3 days get 30k in bonuses you have to have at least 2000x your bet to be safe u can’t play with short money . Total winnings 176k plus 80k in bonuses 

yo what the heck thats good statistics