Ebitcoin1985 Posted February 13, 2024 #1 Posted February 13, 2024 Frankly I'm quite concerned after reading in Stake chat that a moderator took something I said in chat even though I said nothing of it being able to identify me outside of Stake but then went and used it and located me on X. So how is that respecting a players privacy after I say "ebitcoin19" (which is my stake name) that doesn't mean I want mods going and locating my X. There's no reason to be doing that if privacy is supposed to be respected.
jorginbr0328 Posted May 18, 2024 #2 Posted May 18, 2024 On 2/13/2024 at 5:49 AM, Ebitcoin1985 said: Francamente, estou bastante preocupado depois de ler no chat da Estaca que um moderador pegou algo que eu disse no bate-papo, embora eu não tenha dito nada sobre ele ser capaz de me identificar fora da Estaca, mas depois foi e usou e me localizou no X. Então, como é que respeitar a privacidade de um jogador depois que eu digo "ebitcoin19" (que é o meu nome de aposta) que não significa que eu quero mods indo e localizando meu X. Não há razão para estar fazendo isso se a privacidade deve ser respeitada. my friend Ebitcoin1985 you are a public person... that doesn't make sense
Featured Comment
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.