Jump to content

Diverse Strategier

Featured Comment

Posted (edited)

Wager strategi Baccarat 

Bet:

Player: 625    (alternativt:  5128)

Banker: 641  (alternativt: 5000)

på hvert bet vil du miste 1.26 % til huset. Fordelen er at Baccarat har Draw i tillegg som vill redusere denne prosenten en del ekstra.  etter mange tester ender du opp med et tap på 1.11%

Med rakeback og Weekly/monthly og tilgang til high roller bonuser vill du gå i null ca.

Pros: Ingen sjanse for instant rip, veldig enkelt å sette opp

Cons: Du vill tape på hvert bet

Baccarat Wager.png

Edited by FractionEstate

Posted (edited)

Keno Potensiale for høy Multipiler + ingen instant rip

Start bet: 1/500  (ved 50 dollar beter du 0.01usd)

vanskelighetsgrad: medium

Antall blokker: 8-9

Stopp on loss: 16x start bet

Potensiell multiplier: 16000x av start bet (16x X1000x)

Keno strat setup.png

Slik Skal keno brettet se ut før du begynner, hvordan du setter blokkene er opp til deg, men personlig liker jeg dette oppsettet, eller  alle i de første 5 kolonene.

Slik som dette:
Kaller den  Fistpump Stickman xD

Keno strat setup2.png

Da skal alt være klart til å trykke start autobet

Når autobet stanser, se hva bet amount er. er den start bet (0.01) restarter du den bare.

om den står på 0,16 har du trufet 4 ganger back to back slik som vist under:

Keno hit stop loss.png

FØLG LITT MED PÅ KENO BRETTET OG FØL DEG FREM OM DEN HAR TRYFFET MYE ELLER IKKE!

om du den har truffet veldig mye kan det være den er på vei inn i en tapende streak. så da ville jeg resatt bet amount og tatt profitten for de 16X du har fått på de treffene.
(dette er ikke anbefalt i lengden)

Steget videre er der du tjener mest:

bytt over til manuell og fortsett å bete 0.16 frem til første tap.

slik som dette bildet:

Når du treffer et tap eller du føler at du ikke kommer til å vinne mer. resetter du bet amount 

og går tilbake til autobet og begynner på nytt

Keno hit manual until loss.png

De er ikke unormalt at grafen ser slik ut  under veis.  da vi venter på streak med wins, sammen med en høy multiplier. her kan dere se at jeg traff en 15x tidlig i en streak samt 5000 spinn inn uten noe betydelige multipliers.  (recovery mode)

1311947426_Kenostratgrafh.png.ed17f3cc76dbe02f458ee7951b8aab57.png1058794598_Kenostratgraph2.png.8b99b91562e0786bedf31b004a546afe.png

recovery mode!!!

Danger danger !!!! potential rip mode

når man har hatt en dårlig streak over lengre periode tar jeg å venter til 5 stop loss uten betydelige hits under hver runde. så etter det setter jeg opp til bet amount til samme som stopp loss triggeren. ikke juster den.

trykk så autobet knappen til du har 3 wins på rad. om du ikke kom hele veien opp. ikke bli fristet til å trykke mer. sett ned bet amount og gå igjennom prosessen en gang til.

Edited by FractionEstate